Update

| in Everyday
Passade på att blondera håret när jag ändå var hemma över sportlovet...
 
Hej alla kära! Mycket har hänt sedan vi sågs sist, minst sagt. Har så mycket att berätta egentligen, men det har bara inte blivit av att jag satt mig ner och börjat skriva. Har ingen bra anledning till varför, utan jag har låtit livet rulla på.
 
Så, vad är det egentligen som har hänt? Jo, jag har spelat Ringette SM, som gick av stapeln i Järna detta år, där vi tog silver, men jag hann inte sörja speciellt mycket eftersom det samma dag var dags för våran efterlängtade studentskiva. Även fast vi inte sålde alla biljetter blev det lyckat och hela gänget var samlat + några till, så jag hade i alla fall kul med mina vänner. Jag har även gått och blonderat håret på sportlovet, hunnit med teorikurs för körkortet, åkt till Stöten och åkt skidor (yep, det blev skidor och inte snowboard denna gång... Livsfarligt!), spelat lite mer ringette, lämnat CV, bowlat med vänner och gått på hockeymatcher.
Som sagt, mycket har hunnits med och detta endast utanför skolan, men nu är det inte långt kvar till studenten. Satan vad jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: