Studentpresenter

| in Inspiration
Nu är det int ens en månad kvar tills jag tar studenten och det är helt otroligt vad fort tiden går! Tänk att man snart står där, med mössan på huvudet och springer ut genom dörrarna för allra sista gången i sitt liv. Aldrig mer behöver jag sätta min fot i skolan igen om det inte är för att jag absolut vill, men det kommer i alla fall inte ske inom det närmaste året.
 
I och med studenten är det mycket som skall fixas, och jag har tidigare gjort ett inlägg om olika klänningar man skulle kunna ha på sig. Jag tänkte fortsätta på det spåret och har därför satt ihop ett litet collage med saker man skulle kunna önska sig. Personligen har jag inte önskat mig något annat än en klocka, så allt annat jag får (förutom resan till Sydafrika) blir en överraskning. Hoppas ni i alla fall får lite tips och inspiration på vad man kan önska sig!
Studentpresenter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: