En drömresa...

| in Around The World
Landet som jag precis bokat en resa till! Eller ja, det är inte jag som har bokat resan, men mormor och morfar gav det som en tidig studentpresent till mig och min kusin, så den 26/9 lyfter flyget mot Sydafrika för mig, Erik, mormor och morfar. Det ska bli så himla kul och både jag och Erik är svintaggade. Vi ska vara där i 2 veckor och bara resa runt och upptäcka nya saker, åka på safari osv. Jag vet inte riktigt i detalj vad vi kommer göra, men det spelar inte så stor roll med tanke på att detta är en resa som jag annars aldrig skulle åkt på om det inte vore för mina älskade morföräldrar. Att få reda på detta var hur underbart som helst och jag är så glad över att jag får chansen att göra denna resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: