KÖRKORT!

| in Everyday
 
Som ni kanske förstår genom rubriken har jag äntligen efter mycket om och men tagit körkort! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och det känns hur bra som helst. Hade inte heller några lektioner idag, så passade på att åka till Taxinge Slott med mormor och fika, ta en tripp till Mariefred och slutligen hem igen. Det är verkligen en riktig frihet att nu kunna ta bilen själv och inte behöva ha mamma och pappa med hela tiden. Eller skylten där bak...
Det är verkligen frihet på riktigt!
 
Idag är det frissatid som står på schemat. Ska äntligen dit och försöka styra upp barret inför studenten genom att klippa igenom det värsta, sedan får vi se om vi gör något mer. Jag har alltid haft jättebra kvalité på mitt hår, men efter att jag blekte det har det inte alls mått bra... Kanske inte så konstigt med tanke på att blekning sliter som tusan på håret, men i alla fall. Ha en fortsatt trevlig onsdag mina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: