Weekend

| in Everyday
Oj, oj, long time no see. Insåg inte att det stått tomt här på bloggen så många dagar som det faktiskt gjort.
Men, men, ibland blir det bara så även om det kanske inte var det man tänkte sig från början.
 
Vad har hänt i helgen då? Började lördagen med att jobba 10-16 i lördags och efter det åkte jag, Jolin och Ida upp till Heron City för att kolla på "Pitch Perfect 2".
Den var bra, men jag måste säga att första filmen är snäppet vassare. Blir dock alltid lika impad över acapella varje gång jag hör det. Så coolt!
När jag kom hem satte jag mig och kolalde slutet av "Eurovision Song Contest 2015" och jag såg även när Måns vann! Hur bra var han inte?! Riktigt stolt!
Idag satt jag ute i solen och pluggade lite innan vi åkte iväg till Skärholmen för att handla lite. Det blev inte så mycket för min del, men lite blev det i alla fall.
Med andra ord har min helg varit helt okej, även om inte så mycket var planerat.
 
Hur har eran helg varit hjärtan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: