En kväll med läxor

| in Everyday
Slutade nu istället för 16 eftersom vi fick sluta tidigare från tyskan. Jag klagar inte!
Kommer dock inte från skolan förrän 16 i alla fall... Har en massa läxor att ta tag i när jag kommer hem också. Har samhällsprov imorgon och en svenska inlämning till på onsdag så jag vet i alla fall hur jag ska spendera min kväll. Men men. Snart är det påsklov och jag längtar som tusan! Dock kommer jag spendera mitt lov med läxor i alla fall. Hur kan lärare lägga prov på måndagen efter lovet?!
Aja, måste snart springa ut i regnet och iväg till tåget. Puss på er!

Amanda CL

så fin bild :D

Svar: Tack så mycket! :)
Olivia Hörvallius


2015-03-31 | 20:37:03
URL: http://amandacarlberg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: