European Skimboarding Cup: Skimx Battle 2015

| in Sport
Hade för ovanlighetens skull (?) med mig kameran ner till Varberg, men har blivit så himla dålig på att fota vardagssaker att det slutade med att jag bara fotade Skimboardtävlingarna som var under de två dagarna jag befann mig på Hallifornia. Tog inte så många fler bilder med kameran, men desto fler med mobilen. Sportnörd som jag är tyckte jag dock att detta var det roligaste att fota (även om bilderna inte blev svinbra), så såklart åkte kameran fram och lite extra många bilder knäpptes när skimboardingen var igång!
Hade aldrig hört talas om skimboarding innan Hallifornia, men det verkade riktigt roligt. Ett tips är att googla det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: