17 Januari

| in Uncategorized
 
Sitter och dricker varm choklad samtidigt som jag redigerar lite outfitbilder som jag var ute och tog nyss. Fy satan vad kallt det var! Frös så jäklarns mycket om händerna att jag var tvungen att gå in efter 15 minuter...
Bilderna blev inte speciellt bra, men de kommer komma upp på bloggen under morgondagen i alla fall.
Ska bli mycket bättre på att lägga upp outfitbilder här i bloggen. Jag tycker ju själv att det är superkul att ta sådana bilder (när de väl blir någorlunda bra) även om jag inte är jättreduktig på det, men övning ger färdighet. Under just den här årstiden är det dock väldigt mycket svårare eftersom det 1. Är i princip mörkt ute när jag kommer hem från skolan och 2. Helgerna brukar bestå av matcher och träningar. Ska göra mitt bästa i alla fall så nu får fler outfitinlägg!

bella

Mysigt :)


2015-01-17 | 15:52:55
URL: http://rememberthiis.blogg.se




Sus

Mmm så gott med varm choklad <3


2015-01-17 | 15:58:27
URL: http://www.oslofru.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: