With a touch of Gold

| in Everyday, Outfits
Jacka från Monki // Byxor från Store4 // Crop Top från Bik Bok // Skor från Timberland
 
Tog dessa bilder i lördags, men det tog en himla tid måste jag säga. Ingenting ville sammarbeta med mig...
Blev ändå rätt nöjd med bilderna så det var ju bra i alla fall.
Ska alldelese straxt åka iväg till Solna för landslagsträning och imorgon efter skolan bär det iväg mot Stöten.
Ska bli så himla härligt att få komma upp till snön igen och få åka lite bräda. Har saknat det så sjukt mycket!
Skickade även in min svenskauppsats, som jag suttit och svurit åt de senaste kvällarna, idag. Tur att man har en snäll mamma som hjälper en! 
Kändes i alla fall riktigt skönt att ha skickat in den flera timmar innan sista inlämningstiden och speciellt eftersom jag kommer hem rätt sent ikväll.
Har en tendens att skicka in allt i sista sekund annars...
Nej, nu måste jag gå och byta om till träningskläder. Puss på er!

Simon G

Väldigt fina bilder! :)


2015-04-01 | 22:20:37
URL: http://simonpixel.webblogg.se




Emelie

Snyggt!


2015-04-02 | 16:06:45
URL: http://esh.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: