9e juni 2013

| in Everyday
God morgon!
 
Jag tänkte bara slänga in ett "jag lever"-inlägg. Sitter just nu och pillar med bilder från Åland i photoshop, läster bloggar och lite annat, men snart bär det iväg på landslagsträning uppe i Solna. Ska bli så himla kul att gå på is igen, men det kommer vara svårt att vilja gå av... Har längtat så sjukt mycket och eftersom att jag jobbar nere på Gransnäs när vi har isvecka här hemma, så känndes det underbart när jag fick reda på att vi har träning idag!
Kom i alla fall hem från farmor och farfar igår kväll/natt och jag var så trött att jag inte hann mer än att tvätta av sminket och borsta tänderna innan jag däckade i sängen. Hade ändå sovit i bilen några timmar, men ändå var jag så sjukt trött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: