Nya tag

| in Everyday
Första inlägget för 2016, inte dåligt att det kommer nu ändå. Jag har, som ni kanske märkt, tagit en liten paus med bloggen för att fokusera på skolan och ringetten. Under slutet av 2015 var det mycket både i skolan, men även inför VM och jag hade träningar varje helg, vilket gjorde att jag knappt träffade några vänner utanför ringetten eller hann med någonting annat över huvud taget.
Nu är dock tanken att jag ska komma tillbaka lite i bloggandet. Har saknat att bara ha någonstans att skriva av mig, men innan kändes bloggen mer som ett måste än något som var kul att hålla på med. Men som klyschan lyder: "Nytt år, nya möjligheter", så nu är det dags för att ta nya tag med både livet, men även med bloggen!

Jessica Högberg

Otroligt fin bild! Välkommen tillbaka=)


2016-01-19 | 19:24:01
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Frida

Låter bra :)

Fin bild :)


2016-01-20 | 07:36:00
URL: http://fridanyburgs.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: