I'm going crazy over here!

| in Everyday
 
Hej på er mina hjärtan!
Hur skönt är det inte att det äntligen är höstlov? Jag tycker i alla fall att det är grymt! Dock fick jag ju världens sämsta start på lovet...
 
I torsdags vaknade jag upp med halsont och min röst var totalt borta. Stannade hemma från skolan för att jag skulle bli bättre, vilket jag blev, och på fredagen åkte jag med alla andra 3:or för att lyssna på föreläsningar i Älvsjö.
Det kändes rätt bra under hela dagen, men det halsonda låg och lurade hela tiden.
Som tur var hade vi ingen landslagsträning på fredagen, vilket betydde ännu en kväll att vila på.
Igår vaknade jag dock upp med samma skit som i torsdags. 0% i röstkapacitet och ont i halsen, därför blev det ingen träning på lördagen heller. Istället följde jag med hela familjen + våra småkusiner och deras föräldrar, till Vasamuseet. Där gick vi runt hela förmiddagen och hade det jättetrevligt.
Gick och la mig tidigt för en gång skull i hoppp om att jag skulle vara frisk igår, men såklart spökade halsen igen och gav mig istället ännu en dag utan träning... Är så himla trött på att ha ont i halsen nu att det är helt vansinnigt!
Fick dock 3 uppgifter klara igår och nu sitter jag i skolan (say what?!) för att fortsätta med några fotouppgifter.
Hoppas ni fick en bättre start på erat lov än vad jag fick! Puss, så hörs vi senare!

snyggafilippa.blogg.se

Vad fin du är!

Svar: Tack det samma! :)
Olivia Hörvallius


2015-11-01 | 14:02:17
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/




snyggafilippa.blogg.se

Snygg!


2015-11-05 | 22:10:59
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: