Time pass by

| in Everyday
Tänk vad tiden går fort! Redan denna helgen är det första advent och där med inte långt kvar till jul.
Så vad har jag haft för mig den senaste tiden då? Jag har spelat ringettematcher, pluggat, fått en lätt hjärnskakning, umgåtts med vänner och stått på gymnasiemässan. Egentligen skulle jag åkt till Finland förra helgen, men det blev det tyvärr inget av då jag hade legat hemma nästan hela veckan pga. hjärnskakningen. Men nu är jag på benen igen och är fit for fight!
I helgen väntas nämligen ytterliggare två matcher och en träning, så nu gäller det att hålla i och försöka undvika att slå i skallen igen...
Imorgon är det nagelfix hos Maria som står på schemat, utöver skolan och träning såklart. Har verkligen saknat att ha naglarna fixade och det ska bli så skönt att få bli lite ompysslad. Det är verkligen bland det härligaste jag vet, att bli ompysslad, även om det bränner lite i fickan efteråt... Men det är det värt! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig måndagkväll. Puss!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: