Fotomässan 2015

| in Everyday
 Under helgen som var stod jag och min klass på årets fotomässa och hade en utställning.
Jag stod dock bara några timmar under fredagen och några timmar på lördagen.
Det var riktigt häftigt att se alla foton hänga där, och framförallt att se sitt eget foto, men även att se att så många kollade på utställningen. Det var även någon som tyckte att mitt foto var den bästa på våran utställning, vilket jag såklart blev riktigt glad över att höra!
Under fredagen träffade jag även Janni, Lisa och Julian som var på mässan för att berätta lite om de bilder de tar och hur det är att jobba som bloggare. Det var riktigt intressant att lyssna på, men tyvärr missade jag början av det eftrsom jag inte hade en aning om att de skulle vara där alls (bra koll, jag vet....).
Det var riktigt kul att stå som utställare och speciellt eftersom jag faktiskt inte brukar gå på fotomässan annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: