Time flies by

| in Everyday
Nästan hela laget var samlat.
 
Vi hade det supertrevligt igår kväll på grabbarnas avslutningsfest. Nästan alla grabbar var med och deras föräldrar lika så. Jag, Bea, Evelina, Emilia och Ida hade fått i uppdarag att fixa lite lekar till grabbarna, så vi gjorde en tipspromenad med en massa frågor som de sedan skulle göra facit till genom olika challanges.
Kom hem runt halv ett igår, deckade på sängen och vaknade igen 01.20 för att inse att jag inte hade gjort iordning mig för fem öre....
Imorse åkte jag tillbaka till Rönneberga, där avslutningsfesten var igår, och städade tillsammans med de andra tjejerna. Det tog ca en och en halv timme att städa hela lokalen och sedan skulle vi åka och panta alla burkar. Det tog sin lilla tid kan man ju säga.
Vi hade en hel sopsäck med pantburkar som skulle pantas och när vi var klara kom det en gubbe som också skulle panta, men han hann inte panta mer än en burk förrän pantmaskinen var full... Haha! Riktigt tur att vi hann panta alla våra burkar i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: