Saturday

| in Everyday
Hej vänner! Det var ett tag sedan kan man säga, men just nu är det verkligen slutspurten i skolan och jag har bara en uppgift kvar att lämna in innan jag är helt klar. Sedan måste jag även fixa lite på en webdesign som jag håller på med. Dock är det inte lätt att fokusera när hjärnan har tagit semester...
Denna veckan har tur nog varit superlugn och jag har endast varit i skolan ett par timmar under hela veckan.
Torsdagen var våran längsta dag och då sat vi i princip ara och gjorde iordning våra hemsidor. Jag blev inte riktigt klar så jag ska försöka göra lite till på den när jag har tid.
Nej, nu måste jag sätta mig och skriva lite mer på uppgiften jag har. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: