Nationella Prov

| in Everyday
Saknar verkligen sommaren och dagarna i Karlskrona med familjen.
 
God eftermiddag vänner! Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har haft.
Har suttit med nationella i matte hela dagen och när jag skulle hem var tåget försenat. Som om inte det var nog fick även tåget mot Gnesta stå i Södertälje hamn och vänta på ankommande tåg, och som pricken över i:et regnade det och jag skulle gå hem. Riktigt bra dag, verkligen...
Hur som helst gick det ändå helt okej på provet. Trodde att det skulle gå sämre än vad det gick eftersom jag inte hann plugga speciellt mycket, men nu är det över och jag är glad för det. Är dock väldigt trött så hoppade över träningen även idag. Imorgon är det på't igen bara! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: