Den Girige

| in Everyday
 
Åkte in till stan direkt efter skolan igår och käkade middag på Taco Bar tillsammans med Julia och vi satt där i säkert 1.5h och pratade om allt möjligt innan vi gick vidare mot Kungsträdgården. Vi satt där en liten stund och kollade på framträdanden från Balettakademien och såg även ett par ungar som lekte med en Lokaflaska.
Tänk att det kan vara så kul att leka med en helt vanlig pet-flaska, haha.
När klockan började närma sig 18.20 gick vi vidare mot Dramaten där vi skulle kolla på Den Girige med skolan.
Jag måste säga att teatern överträffade mina förväntningar och var ändå helt okej rolig.
Hade förbrett mig på att den skulle vara jättedålig och långtråkig (kanske för att vi skulle gå med skolan), men det var den inte.
Var rätt övertrött efter teatern och det kändes som om jag hade hur mycket energi som helst så jag och Julia gick till Burger King och köpte glass.
Helt okej avslutning på en helt okej dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: