All denna matte...

| in Everyday
Detta är ungefär hur jag ser ut 99% av tiden jag räknar matte. I alla fall så känns det som det...
 
Matte är just vad jag sitter och håller på med just nu. Det är nämligen nationella prov i matte imorgon och jag är allt annat än väl förberedd, men jag känner att det får gå lite som det går. Så länge jag inte får F är jag nöjd med vad som helst. Matte är faktiskt ett av de få, om inte det enda ämnet, jag inte satsar alls på. Bara jag blir godkänd i kursen är jag nöjd. Därför har jag valt att inte lägga för stor press på mig, samt eftersom vårat schema med just matten har varit väldigt dåligt i år.
Vi har haft en lektion i veckan på 2.5 timme... Inte den bästa och mest optimala tiden heller - fredagmornar kl. 8.
Snart är det i alla fall över och det är bara att blicka framåt. Dock har hjärnan gått på lite halvt sommarlov redan... Woupsie!

Elin Gåhlin

Usch vad jobbigt! Hoppas det går bra imorgon!:)


2015-05-18 | 19:57:48
URL: http://elingahlin.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: