The Energy Never Dies

| in Everyday
The Script under en av de sista låtarna. Så jäklarns bra!
 
Igår var det verkligen bästa kvällen på länge!
Först var det middag på Vapiano tillsammans med Näva som gällde och efter det var det bara att åka till Annexet för att se Tinie Tempah och The Script. SATAN VAD BRA DET VAR!
Har länge velat se Tinie Tempah och kan rätt många av hans låtar eftersom jag nästan lyssnade sönder dem för några år sedan, och nu fick jag äntligen det då det var han som var förband. Det var så jäkla kul att se honom live och vilken energi snubben har asså.
Sedan var det dags för The Script att komma upp på scen och vilken stämning det blev! Det var så obeskrivligt bra och jag vill bara spola tillbaka om göra om allt igen!
Åter igen tack Näva för att jag fick följa med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: