Sunday

| in Everyday, Mat
Gjorde iordning lite frukost på sängen idag bestående av riskaka med jordnötssmör och banan, kvarg med äpple och kanel och varm choklad gjord på mandelmjölk istället för vanlig. Mmm! :)
 
Då var det söndag igen. Gud vad veckorna går fort! Nästan lite för fort...
Tänkte vara duktig och gå ut och ta lite fler outfitbilder idag eftersom det ändå gick hyfsat bra igår (fick bara en smula spel på kameran och fjärrutlösaren som har bestämt sig för att absolut inte jobba med mig), men när jag tittade ut genom fönstret så möttes jag av att det regnade och blåste som tusan. Tack för att vädret är på min sida, verkligen. Aja, så blir det om man skjuter upp allt till morgondagen...
Jag har ändå lite som måste göras här inne så jag får väll ta tag i det. Måste bland annat städa innan mamma och pappa kommer hem, plugga både samhällskunskap och svenska, samt att jag ska försöka pallra mig iväg till gymmet.
Wish me good luck!

ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D


2015-03-29 | 15:26:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: