Nu tar jag helg!

| in Everyday
Eller, ja... Rubriken kanske inte stämmer till 100%, men jag tar ledigt för ikväll i alla fall.
Har faktikt inte gjort något speciellt idag. Låg först och kollade på Sweeney Todd på förmiddagen, men tyckte den var riktigt dålig så jag la mig och kollade på Pitch Perfect istället.
Så himla söt film! Älskar musiken i den, plus att Anna Kendrick är en riktigt bra skådespelerska.
Nu på kvällen var jag först hos mormor och morfar och åt, sedan gick jag till ICA och nu sitter jag och slökollar på slutet av Gladiatorerna. Har pluggat Samhällskunskap nu på kvällen eftersom jag har prov på tisdag, men känner att jag typ inte har någon koll på någonting... Aja, det är ju några dagar kvar innan provet så det är bara att rå-plugga nu de sista dagarna.
Jag har även hunnit fota lite outfits, men måste verkligen införskaffa mig lite nya kameraprylar... Tur att man ska jobba och tjäna lite pengar i sommar.
Puss på er och ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: