Värken från helvetet

| in Everyday
God förmiddag hjärtan! Idag blev det att stanna hemma från skolan då jag vaknade och hade mensvärk från helvetet, bokstavligen. Känslan av att någon knivhugger en i nedre delen av magen och att man ska spy varje gång man öppnar munnen... Det går inte riktigt att förstå smärtan om man inte varit med om den.
Istället valde jag att stanna hemma och bara ta det lugnt, titta på Hawaii FIVE-0 och ligga i sängen. Missar ändå inte så mycket i skolan eftersom vi bara har betygssamtal och fika på alla lektioner idag. Vi är även lediga imorgon, vilket är riktigt skönt med tanke på värken jag vaknade med idag.
Hoppas eran dag började betydligt bättre än vad min gjorde!

Oslofru

Så fin bloggdesign du har :)

Svar: Tack så mycket! :)
Olivia Hörvallius


2015-06-02 | 13:42:50
URL: http://www.oslofru.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: