Gransnäs 2015

| in Everyday
Hej allihopa!
Det var på tok för länge sedan sist jag skrev här, men det har hänt rätt mycket sedan sist. Jag har både hunnit ha skolavslutning, käkat på Vapiano med några av mina brudar, gått på broderns bal och skolavslutning, samt åka ner till Gransnäs för 4:e året i rad. Så mycket som hänt på bara en vecka och nu är jag äntligen här nere igen.
De senaste två åren har jag varit här som köksare, men i år är jag här som husmor tillsammans med två andra tjejer, vilket betyder att vi har hand om köksarna och ser till att de arbetar, samt att se till att allt på gården sköts som det ska.
Detta året valde jag att dock att inte ta med mig kameran eftersom jag antagligen inte skulle hinna använda den så himla mycket, så det får bli mobilbilder som kommer ligga uppe på bloggen. Uppdateringen kommer inte heller vara den bästa under i alla fall dessa tre veckor eftersom det kommer vara mycket att göra här nere. Nej, nu måste jag gå. Puss så länge!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: