PLL

| in Everyday
 
Godmorgon vänner!
Gick ut och tog en power walk innan frukosten, vilket var väldigt skönt. Visste att första lektionen var inställd, men fick ett sms imorse som sa att även andra också var inställd. Med andra ord börjar jag 14.30 idag... Lite segt eftersom det bara är en lektion, men sånt är livet.
Sitter för tillfället och käkar frukost samt kollar ett avsnitt av Pretty Little Liars. Är det bara jag som tycker att serien verkligen har blivit seg? Förut satt jag hela veckan och längtade tills det nya avsnittet skulle komma, men nu är det mer "Varför kan det aldrig ta slut"-känslor... Väldigt tråkigt eftersom jag verkligen har tyckt om serien innan, men nu är det bara några avsnitt kvar (om jag inte kommer ihåg fel) så det är bara att hålla ut.

Natalie

Vad fotar du med för kamera? :)

Svar: Jag fotar med en Nikon D5100 :)
Olivia Hörvallius


2015-01-26 | 10:27:16
URL: http://nataliestrande.forme.se/




Oslofru

Älskar Pll <3


2015-01-26 | 16:32:28
URL: http://www.oslofru.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: