Ledig, igen

| in Everyday
 
Godmorgon mina fina!
Min lärare smsade oss igår och skrev att hon var sjuk så lektionen blev inställd, vilket betyder att jag är ledig även idag då vi har samma lektion hela dagen. Inte för att jag har någonting emot det, men det här med att vi inte har gått en hel vecka i skolan sedan vi började efter jullovet...
Hur som helst. Vaknade vid halv nio, men orkade inte kliva upp förrän straxt efter 9. Är så trött i hela kroppen och huvudet hänger verkligen inte med.
Ringde till vårdcentralen för att boka en tid till sjukgymnasten så nu var 1/3 samtal avklarat. Måste även ringa till en arbetsplats för att söka sommarjobb, ringa osteopaten för att boka en tid, gå till frissan och boka en tid, gå och handla och göra lite läxor. Mycket som ska göras idag och klockan är redan halv elva...
Lite senare ska jag även och fixa nya naglar så bilder kommer antingen upp ikväll eller imorgon. (Troligen det andra alternativet)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: