Inte som planerat, men bra ändå

| in Mat, Träning
 
Mamma och pappa lagade mat idag och det blev falafel. Första gången vi någonsin gjort det hemma och jag måste ju säga att resultatet blev jäkligt bra för att vara första gången.
Dock var det VÄLDIGT mycket mat att äta upp... Egentligen skulle det vara någon paprika sallad till, men eftersom jag inte äter vanlig paprika stod jag över det.
Det blev ingen träning på gymmet ikväll för min del. Sitter hemma med ont i halsen istället...
Hoppas verkligen det går över tills imorgon eftersom vi har träning och jag verkligen vill kunna träna och ge 100%.
Igår gick jag på halvfart hela ispasset eftersom jag inte mådde bra, och det fick mig inte att må mycket bättre.
Ska gå ner och dribbla lite med teknikkulan istället. Var ett par dagar sedan sist...

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

gott


2015-01-14 | 20:05:53
URL: http://domkallarmighannes.com




Annika

Super mumsigt! :D


2015-01-14 | 20:55:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: