Gott nytt år!

| in Everyday
 
Gott nytt år på er alla!
 
Tänk vad 2014 gick fort. För bara ett år sedan satt jag på Ringette-VM i Kanada och spenderade nyårsafton i en hotellkorridor.
Då inledde vi det nya  året med att spela ringette och det gör jag även detta år. Vi har en turnering nu 1-4 Januari (hur sjukt är det inte att det är januari igen?!) där vi spelar mot både finska lag och ett tjeckiskt.
Det ska bli riktigt kul att snöra på sig grillerna igen efter två veckors ledighet (say what?!) och jag är mer taggad än någonsin efter att ha kollat på JVM och sett hur deras matcher har gått.
 
2014 har varit ett bra och dåligt år. Jag har skrattat, gråtit, gett 100% både i skolan och på träningar/matcher, fått hjärnskakning, fått problem med ryggen, karat av att komma tillbaka, börjat lite smått med hockey, spenderat den bästa sommaren jag haft på väldigt länge med människor jag tycker om och mycket mer.
Med 2014 bakom mig välkomnar jag nu 2015.
Jag ska ta dagen som den kommer och försöka att inte oroa mig för mycket. Sluta stressa upp mig för små och betydelselösa saker. Alltid ge 100%, oavsett vad. Jag har framförallt ett rätt stort beslut att ta i år, men hur de än slutar vet jag vad jag vill. 
 
2015 - Mitt liv, min historia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: