Allt det som ingen trodde gav någon förändring

| in Gransnäs
 
Anledningen till att det stått tomt här i bloggen över helgen var för att jag har spenderat helgen på en av världens bästa platser tillsammans med underbara människor!
Åkte ner mot Linköping i fredags och mötte upp några riktigt saknade vänner för att sedan åka vidare mot Aneby. Där ifrån åkte alla köksare tillsammans med årets blivande konfirmander med bussen som skulle gå mot Gransnäs. Dock skulle vi hoppa av tidigare så konfirmanderna blav lite förvånade när bussen stannade mitt i skogen och släppte av en tredjedel av gänget i bussen.
Fredagkvällen bestod mest av att packa upp alla sovsäckar, blåsa upp luftmadrasser och leka 15 (kurragömma). En riktigt trevlig kväll som slutade med att jag och Hedvig däckade vid 2-tiden medan de andra fortfarande var vakna och inge gick och la sig förrän vid 4-tiden.
På lördagen blev dagen rätt konstig. Frukost vid 11.30, lunch vid 16, middag straxt efter 19 och efter det bar det av mot gården för att gå på mässan i kapellet kl. 22.30. Underbar kväll! Så skönt att få komma till kapellet igen och sitta där med alla. Söndagen kom och det var dags att åka hem.
 
Jag är så tacksam för dessa år som jag fått på Gransnäs. 2 förträffar, 3 somrar, 3 återträffar och en helg hos Uffe - det är det jag hunnit med, men jag hoppas att detta inte var det sista året jag spenderade min sommar på den mest underbara platsen på jorden.
Tack alla som var med och gjorde denna helgen underbar med massa skratt!

Anonym

Det märks att du har haft en skön helg! Finns det skavsårsplåster för öronen?

Svar: Haha vad rolig du är mamma... :)
Olivia Hörvallius


2015-01-12 | 21:12:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: