What true happiness feels like

| in Everyday
Slutade tidigare idag, vilket betyder att jag kommer vara hemma en hel timma tidigare! DET mina vänner, DET är riktig lycka!
Annars har det inte hänt så mycket idag. Har hockeyträning ikväll med 02/03, vilket är jättekul, dock har jag sån jäkla träningsvärk efter att ha gjort pull-ups i tisdags och en massa plankan-övningar i onsdags på fysen innan ispasset.
Kan knappt lyfta min höger arm för att det sträcker som tusan! Men, men. Då vet jag ju att jag har tagit i i alla fall.
Som sagt så är det träning som gäller ikväll, men även plugg och kanske kolla på någon film eller serie.
Måste dock försöka bli klar med samhällskunskapen eftersom den ska in på söndag och jag inte är hemma imorgon... Tur att vi slutade tidigare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: