När man har för mycket kvar

| in Everyday
Hello!
 
Har varit i skolan hela dagen och kom hem vid 15, men ställde mig direkt och började fota för en uppgift som ska in imorgon.
Vi ska inspireras av en låt och jag har valt att inspireras av Run, Run, Run med Tokio Hotel.
Jag har dock en annan idé till en annan låt av Tokio Hotel, nämligen Masquerade. Låten handlar om att folk i dagens läge bara lägger upp "bra" bilder som egentligen inte speglar verkligheten.
Det har blivit en skam att må dåligt och speciellt att visa att man gör det. Man ska vara så tyst om det som möjligt och vad man än gör ska det inte synas. Det är något som jag tycker är så fel och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det, men det tänker jag inte göra just nu.
 
Ikväll är det i alla fall träning och plugg som står på schemat. Har en redovisning som ska göras nästa fredag samt en motion som ska in på söndag och jag har inte ens kommit halvvägs... Med andra ord har jag lite att göra.

ɑ n n i k ɑ

Så fin bild!


2015-02-04 | 21:35:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: