Järna vs Jämtland Härjedalen

| in Everyday, Sport
En släng bilder som jag ännu inte visat från cupen i Leksand som killarna spelade för nästan ett år sedan.
Håller just nu på att packa lite inför imorgon då jag och Jolin drar till Österrike i en vecka.
Ska bli så himla skönt att komma iväg, men jag känner lite smått panik då jag inte har hunnit plugga speciellt mycket till matteprovet som jag har imorgon och det känns som om ingenting har fastnat...
Aja, ville bara kika in och se hur ni har det en torsdagkväll som denna.
Ska även försöka hinna göra i ordning lite tidsinställda inlägg så bloggen inte står helt tom under tiden jag är borta. Vet nämligen inte hur det är med internet där.
Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: