Och så var det ryggen...

| in Träning
Hejsan vänner!
Måste ju säga att bloggningen inte riktigt är på topp, vilket jag ber om ursäkt för, men just nu händer det verkligen inte så mycket i mitt liv. Har inte heller fotat en enda outfit på hela sommaren (say what?!) så jag har inga sådana bilder att lägga upp heller. Ska försöka ut och ta några bilder imorgon om det inte regnar.
Nu ska jag åak iväg till gymmet för att träna min rygg och lite armar. Hatar att det känns som att min rygg bara blir sämre just nu, men det är bara två arbetspass kvar på jobbet och sedan blir det 100% tillbaka till träningen. Tyvärr har träningen blivit jäkligt lidande i sommar pga. förkylningar och ren lathet. 
Nej, nu ska jag pallra mig iväg. Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: