Stress x 1000

| in Everyday
Hej hej bloggisen!
Slutade skolan 17 idag, så var hemma vid 17.30 (!) vilket var väldigt sent för att vara en onsdag. Vi hade nämligen en extra mattelektion då vi har matteprov på fredag och alla var och är fortfarande jättestressade över det. Har egentligen inte tid att skriva detta, men kände att jag behövde ta en liten paus.
Åkte till gymmet med mamma idag också, men det kändes inte alls bra. Är så sjukt stressad över provet att jag inte kunde tänka på något annat än hur mycket jag behövde plugga. Aaahhh!!! Blir så frustrerad över att jag är stressad, vilket gör mig ännu mer stressad... Åh, behöver verkligen lite ledigt från skolan (som om vi inte redan haft det), eller i alla fall komma in i de vanliga rutinerna med träning, mat, skola och sova.
Aja, nu ska jag fortsätta plugga matte. Hörs imorgon igen, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: