Saturday night

| in Everyday, Porträtt
Sneak peek på fotograferingen i tordags.
 
Hej vänner!
Då var det lördag igen då. Har inte gjort speciellt mycket idag, eller jag har inte gjort någonting. Klev upp ur sängen vid halv två, fast vaknade vid 08.30, och vid halv fyra drog jag iväg till gymmet för att köra mitt rygpass samt några armövningar. Efter gymmet gick jag iväg till ICA för att köpa lite grejer som behövdes till frukost imorgon och efter det gick jag till Thaivagnen och köpte mat. Orkade inte ställa mig och laga mat ikväll så det blev hämtmat.
Kunde inte sova inatt och har varit riktigt trött hela dagen. Tror jag somnade vid två eller något sådant och sov jättedåligt. Att en helikopter kom och flög över huset vid halv nio imorse gjorde ju inte att jag blev piggare direkt.
Nu ska jag käka lite och sätta mig och redigera lite bilder från i torsdags. Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: