Old Stairs

| in Everyday, Porträtt
Foto, redigering, styling: Jag
Modell: Julia Trisér
Nikon D7000 (lånad av skolan) + Nikorr 50mm 1.4G
 
Favoritbilderna från fotograferingen i torsdags inne på Konstakademien där vi hade i uppgift att inspireras av Denise Grünstein som hade utställning där.
Första bilden är mer en parafras av hennes bilder, men den andra bilden är mer kontrast mot vad hon fotar.
Det är samma typ av gammeldags bakgrund, men i förgrunden är modellen klädd i något annat än en fin klänning. Lite mer mig.
 
Har bara en lektion kvar nu och sedan är skoldagen äntligen slut.
Hade redovisning på samhällskunskapen som inte gick jättebra och en dansuppvisning på idrotten som inte heller gick superbra...
Tycker verkligen inte om att dansa inför andra. När jag är själv och ingen annan ser på är det helt okej, men inför andra. Nej tack!
För att tänka på annat sitter jag nu och kollar på Berg & Meltzer i Europa. Så jäklarns kul program! Vi hörs lite senare, puss! 
 

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack! :) <3
Olivia Hörvallius


2015-04-27 | 15:12:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: