Lilla Maräng

| in Everyday, Mat, Träning
Åkte aldrig in till stan med Ida, utan bestämde mig för att åka hem istället. Hade väldigt ont i ryggen samt att vädret har varit så konstigt hela dagen. I ena sekunden regnar det och i nästa är det strålande sol. Hallå, kan det bestämma sig tack?
Istället blev det en fika tillsammans med mamma och mormor på Lilla Maräng för att avsluta denna skol- och jobbvecka på ett riktigt bra sätt. Välbehövligt kan jag säga.
Ikväll väntar ett konditionspass och ett ryggpass på gymmet tillsammans med pappa (men det vet han inte om än, hehehe) och sedan kanske mamma kommer eftersom mitt pass kommer ta närmare 2h. Behöver verkligen köra igenom hela kroppen en gång för alla och förra gången jag körde dessa pass ihop fick jag mycket bättre kontakt med musklerna i ryggen än vad jag någonsin fått.
Funderar på att ta med mig kameran till gymmet och be mamma eller pappa fota några av övningarna. Skulle det vara något av intresse?
Nu blir det ett avsnitt av Parneviks innan det är dags att äta. Puss! 

Agnes

Supeer fina bilder!


2015-04-17 | 20:49:59
URL: http://ajjie.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: