Kungsträdgården

| in Everyday, Natur
I torsdags var vi på Konstakademien för att fota projektet vi har tillsammans med Nationalmuseum. Denna gången fotade jag faktiskt, men är sådär nöjd med bilderna. Har fått några guldklimpar, men det mesta är lite halvdana bilder som inte är superfina...
När vi kände oss färdiga på Konstakademien drog jag och Julia till Kungsträdgården för att titta på de fina, blommande träden och även fota lite.
Har aldrig varit där tidigare när träden blommar, så det var riktigt kul att gå dit.
Var mindre folk än vad jag trodde det skulle vara, men det var fortfarande en del människor där.
Ska försöka gå dit igen och kanske dra med mig mamma en tidig morgon för att fota lite outfitbilder.
Bara att hoppas på att det inte är så mycket folk där då. Puss på er!

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)


2015-04-25 | 12:26:34
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: