It's Finally Over!

| in Everyday
Äntligen är matteprovet över! Gick inte jättebra, men jag försökte i alla fall och det är det viktigaste. Känner mig dock sjukt lättad över att det är klart eftersom jag har varit väldigt stressad över hela provet, och framförallt över hur det skulle gå. Har pluggat som en tok de senaste dagarna och inte gjort så mycket annat.
När jag väl har gjort något annat har tankarna ändå varit på matteprovet istället för här och nu. Så jobbigt, men det är så det är ibland.
Åker kanske in till stan senare idag för att träffa Ida, men vet inte riktigt hur det blir med det eftersom det tyvärr regnar... Vad hände med solen, hallå?!
Kanske kan fota lite i Kungsträdgården i sånna fall. Puss på er! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: