Intervaller

| in Träning
Några av mina övningar för ryggen.
 
Skulle ju egentlkigen tagit med mig kameran till gymmet och fotat i fredags kväll, men när vi kom dit såg vi att gymmet stängde redan kl. 20. Asså, vilket gym stänger kl. 20 en fredag?! Så det blev inget 2 timmars pass och jag åkte istället hem, käkade lite mat, åt godis och satte mig och kollade på Parneviks istället.
Igår åkte vi i alla fall till gymmet och jag och mamma var där redan kl. 7.45 (!) för att köra ett 2 timmars pass. Tog även med mig kamrean så mamma fick agera fotograf.
Jag är inte världens charmtroll och ser ut som en kokt kräfta i ansiktet när jag tränar, men vem är egentligen snygg när man tränar?
Några bilder blev det i alla fall och kameran kommer nog åka med flera gånger.
Vet inte vad alla ryggövningar heter, så skriver inte ut dem.
 
Intervall pass:
Uppvärmning - 10 min powerwalk
Intervaller 30 min - Jogga 2 min, springa så fort man kan 1 min
Nedvarvning - Gå i behagligt tempo 5 min
Alla övningar X 3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: