Insurgent

| in Everyday
Igår åkte jag och min älskade, men allt för saknade vän Josse till Heron City för att käka middag och gå på bio tillsammans.
Vi käkade thaimat, kollade på Insurgent och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi hade så mycket att prata om att vi nästan tappade bort tiden och mindre än 10 min innan filmen skulle börja kom vi på att vi behövde gå från resturangen för att inte komma för sent. Haha alltid vi som lyckas med sådant!
När mer än halva filmen har gått skulle jag sätta mig med benen i kors och gissa om jag inte upptäcker att jag har suttit i tuggumi under hela filmen... Asså vad fan?!
Ni får ursäkta att jag svär, men man blir jäkligt ledsen när man har tuggummi på hela baksida lår och en kort tröja på sig.
Som tur var hade Josse en extra tröja med sig som jag kunde knyta runt midjan, men det var bara att slänga byxorna i frysen när jag kom hem.
Igår var inbte riktigt min turdag om vi säger så. Innan filmen höll jag nämligen på att sparka ner telefonen bakom stolarna framför oss...

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt! :D


2015-04-19 | 16:14:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Anima

Gud vad gott det ser ut :)


2015-04-19 | 21:43:02
URL: http://taurusanima.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: