Alla dessa koder...

| in Uncategorized
 
Hej vänner!
Har suttit hela förmiddagen med att försöka fixa till en ny design till bloggen. Är inte 100 nöjd med den jag har just nu och den känns väldigt opersonlig och inte alls som att den representerar mig riktigt.  En snygg och bra design är A och O när det kommer till hemsidor. Har i princip bara suttit och googlat, kollat på tutorials, läst olika tips, skrivit ner en massa koder och försökt koda lite, men allt har slutat med att jag är sjukt trött i huvudet och ögonen går snart i kors. Kanske dags för en liten paus?
Tänkte i alla fall bara kika in här på bloggen och önska er alla en trevlig söndag, trots söndagsångest då det är skola imorgon. Det ska dock bli rätt skönt ändå. Håller på att bli galen här hemma! Det är helt sjukt hur knäpp man kan bli av att inte ha sina vanliga rutiner igång.
Nej, nu ska jag ta med mig en celsius och gå iväg till gymmet i blåsten för att träna min lilla rygg och köra ett till pass på Wargrun challengen. Måste röra på mig annars kommer jag bli komplett galen! Puss så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: