7 April

| in Everyday
God morgon mina kära vänner!
Kom nyss hem från sjukgymnasten där jag fick min fjärde och sista stötbehandling.
Varför jag fått genomgå behandlingen är för att jag har för lite muskler i min rygg och därför kompenserat genom att använda mig av musklerna vid nacken/axlarna.
Anyway. Denna veckan har jag påsklov och det är hur skönt som helst. Behöver dock plugga lite, men har glömt alla böcker i skolan... Så typiskt mig.
Ska även gå ut och fota lite i det härliga vårvädret innan dagen är över. Behöver lite nytt material till bloggen så ska försöka slänga ihop några outfits jag kan fota.
Puss så länge!

ɑ n n i k ɑ

Fin bild :)


2015-04-07 | 10:03:34
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Sus

Vilken vacker bild :)


2015-04-07 | 10:28:45
URL: http://www.oslofru.com




Anonym

Ha ett riktigt skönt påsklov! Kram


2015-04-08 | 21:33:38




Anonym

Ha ett riktigt skönt påsklov! Kram


2015-04-08 | 21:34:17





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: