Svettig men glad

| in Everyday, Träning
 
Då var ännu en helg över. Tänka att tiden går så himlans fort!
Lördagen började i alla fall med ett mag- och ryggpass på gymmet tillsammans med mamma.
Körde ett väldigt intensivt pass för att se hur mitt huvud skulle svara på att köra mer intensivt än ett lugnt pass.
Efter det var det bara att gå upp till ishallen för att kolla på när brorsan spelade match mot Huddinge. Tyvärr förlorade dem med 6-5...
På kvällen kom Tiffany hem till mig och vi åt, kollade på film och snackade tills det var dags att gå och lägga sig.
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.
Eftersom Tiffany sov över så kollade vi lite på Divergent, åt frukost och bara tog det lugnt.
Vid 15 åkte jag och pappa hemifrån för att åka upp till ishallen.
Då huvudet svarade bra på gårdagens gympass fick jag köra lite på isen. Inte alls hårt, men det är verkligen ett steg i rätt riktning!
Vad har ni gjort i helgen?
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: