The perfect boot

| in Shopping, Uncategorized
Bilderna på mina nya ursnygga skor som jag lovade! Ni kan hitta Timberlandkängorna här och stövletterna här.
 
Det har stått rätt tomt här i bloggen under cirka en veckas tid. Det har hänt väldigt mycket, både personligt, men det var även en väldigt hemsk grej som hände i närheten av där jag bor och personer som jag känner var inblandade. Med andra ord har det varit en väldigt känsloladdad vecka...
Denna veckan ser dock ut att bli lite bättre.
Idag har jag hockeyträning, imorgon och på onsdag är det ringetteträning, gymmet på torsdag (beroende på vad som händer) och på fredag ska jag först till sjukgymnasten och sedan bär det ner till Gransnäs. Som jag har längtat!

DENNA VECKA KOMMER BLI EN BRA VECKA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: