November

| in Everyday
Tänk att det redan är november. Tiden går så himla fort nu och månaderna bara springer iväg! Tycker inte att det var alls länge sedan som det var januari, men snart är det ett år sedan.
Detta höstlovet har bara sprungit iväg och jag har lite ångest inför skolan imorgon.
Har inte kunnat sova ut riktigt under dessa dagar heller då jag har haft fullt upp med träningar hit och dit, men även att mina kusiner kom upp.
Det har varit ett par hektiska dagar när Alma och Leonard var här, men det var bara kul. Har inte träffat de små på hur länge som helst och att de redan är 8 och 6 år är helt obegripligt!
Vi hann dock med att göra en massa grejer medan de var här. Vi har åkt skridskor, varit på Gripsholmsslott och även varit och sett "LasseMajas Detektivbyrå - Skuggor över Valleby".
Med andra ord har det varit ett hektiskt, men roligt höstlov!
 

melinda

har du gjort fotot :D

Svar: Ja, det har jag :)
Olivia Hörvallius


2014-11-02 | 20:13:30
URL: http://melindaslife.for.me





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: