Serier och nationella

| in Everyday
Dagen har gått riktigt fort. Kanske för att jag suttit och kollat på Awkward hela dagen... Har verligen fastnat för den serien. Så bra! Dock är nog inte mamma lika glad eftersom jag har suttit i 5h (WHAT?!) och kollat på avsnitt efter avsnitt, men det är ju så bra! Herregud jag måste verkligen skaffa mig ett liv. Eller i alla fall en hobby som håller mig undan från datorn. Några förslag?
 
Idag vankades det först en dansuppvisning på Tumbascenen som jag och min klass kollade på. De som uppträdde var 2:or och 3:or som har dans spom individuellt val. Det var kul att se på, men det som väntade efteråt var inte så kul... Historialektion bestående av att kolla på film och sedan muntliga nationella i matte. Det gick... Ja...
Imorgon har jag ingen lektion, eller jag ska "plugga på annan plats". Eftersom vi bara skulle ha matte, och vi ska plugga inför nationella, gick våran lärare med på att vi inte behövde vara på lektionen. Himla skönt!
 
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: