Friday night

| in Everyday
God förmiddag!

Gårdagen spenderades först två lektioner i skolan och runt 17-tiden cyklade jag och Jolin iväg till utegymmet och tränade, trots att regnet hängde i luften. Riktigt skönt att cykla dit och det ska vi absolut göra fler gånger!
På kvällen bestämde vi oss för att kolla på en film. Det fick bli The Starving Games som är en parodi på The Hunger Games. Den var rätt kul, men ingen jag skulle kunna tänka mig att se igen. Under kvällens gång var det någon som ringde mig med blockat nummer tre gånger och tyckte att det var himla kul att prata. Dock har jag ingen aning om vem det var, men han tyckte att jag var gammal för att jag var 17?! Han själv var 14...
Jolins telefon hängde sig också så att touchen inte fungerade. Hon råkade ringa upp någon och sedan svarade våran tränare hahaha.
Riktigt kul hade vi i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: