Några sista ord

| in In My Head
Några sista ord innan jag går och lägger mig. Jag är så jäkla stolt över hela mitt lag! Över alla spelare, ledare och coacher som har tagit oss hela vägen dit vi är idag. Att börja dagen med att vinna med 19-2 är inte alltid till en fördel tyvärr... I den andra matchen räckte det tyvärr inte hela vägen. Vi låg under, men tog igen. Fick avbrott i matchen när vi precis hade fått igång vårat spel. Kommer tillbaka och kommer snabbt i underläge. Vi lyckas ta igen det, men inte hela vägen. Med ett slutresultat på 11-15 går vi tyvärr som förlorare från planen, men vilken match vi gav dem! För att kunna få spelet att fungera, att ta igen såpass mycket när man ligger under och att aldrig tappa humöret {undantag för de sista 45sek...} krävs det en hel del.
Imorgon ska VI visa vilka som är regerande mästare! VI ska ta hem det där guldet och VI SKA ALDRIG SLUTA KÄMPA! Jag vet att vi kan! Nu kör vi...

Med dessa ord säger jag godnatt! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Och kom igåg: ingenting är omöjligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: