Give me freedom

| in Everyday
Har sprecis ätit lunch och ska snart tillbaka in i klassrummet och ha historia i en timme. Orkar inte sitta stilla i en lektionssal längre. Jag blir jättelätt rastlös och måste alltid hålla på med något. Sen har jag haft konstant huvudvärk i tre dagar också, vilket inte gör saken bättre direkt... Såklart glömde jag Alvedonen hemma och kan inte ta någon tablett förrän jag kommer hem vid 16-tiden.Blir så trött på mig själv att jag inte la ner några igårkväll! Mitt huvud sprängs! 
 
Vill tillbaka till friheten och kunna åka bräda varje dag. Det får gärna vara vinter i fjällen året om så jag kan åka snowboard! {Dålig mobilbild, tack jag vet, men jag har inga andra bilder just nu... Kameran har liksom hamnat lite i skymundan. Måste använda den oftare!}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: